Forum Angels of Blood
Forum klanu Angels Of Blood
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Misha, czyli miałaś (jak i ja) tzw.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angels of Blood Strona Gwna -> Ogoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
lvl 7



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 685
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Czw 8:26, 27 Mar 2014    Temat postu: Misha, czyli miałaś (jak i ja) tzw.

Lubie Ilizarowa - kosc nie powinna chyba sie zlamac po zdjeciu aparatu, jesli bylby odpowiedni zrost... [link widoczny dla zalogowanych] Moze spotkamy sie na porodowce ,tez bedziemy mieli synka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez poprosze o zdjecia przed i po na Aggis20@o2.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanie ..
2 ogladala kolezanka.
jeśli ktoś miał wykonany zabieg laserem bądź urządzeniem IPL zapraszam do wypełnienia anonimowej ankiety!!!!!!!!!!
3.

Jeśli jednak uda się lekarstwami to później już należy o te paznokcie zadbać. [link widoczny dla zalogowanych] czesc dziewczyny, przede wszystkim te new entry!!!!

Spociłam się okrutnie, a wypiłam ledwo pół butelki czyli ok 250 ml. Celibat jest wolną decyzją, na której przemyślenie masz tysiąc szans w ciągu sześciu lat. Wiem ze one sa na recepte, ale dla mnie zalatwil moj facet wlasnie na wywolanie miesiaczki.Nie mam pojecia skad je wzial.Powiedzial ze mam je brac raz dziennie pod jezyk,ale na ulotce pisza,ze trzeba przynajmniej 2razy na dobe.Mam nadzieje,ze nic mi nie bedzie jesli zaczne je brac je 2 razy.Co o tym myslicie? No zakon bonifratrów nie prowadzi sprzedaż online, więc wątpię czy te zioła są oryginalne moze nie chudnies bo tluszcz zamienia sie w miesie a miesnie sa ciezsze niz tluszcz i d;atego mozesz nie widziec spadku wagi jak narazie [link widoczny dla zalogowanych]
1.co do zdjęć japonek to się nie wypowiem,bo są za małe,nic na nich nie widać2.dobrze zrobionego liftingu nie widać,no chyba ,ze za uszami 3.a co do zdjęć to już pisałam na ten temat ,proszę tu odpowiedź [link widoczny dla zalogowanych] chmentid=134870&d=1123754992 Krokiety robi się z naleśników, paszteciki są z ciasta drożdżowego. Polecam, choć zapłaciłam za: No niby prawidlowo ale sporo chyba przytylas w ostatnim czasie?Ja mowie ze tak.Bo w sumie w ciagu rniewiele ponad roku17kg.Ale nie dodalam ze ze sporej niedowagi. Dzisiaj doszłam do 25 minut/ a rano przed pracą 20 minut/ narazie rozkładam wysiłek na 2 raty.Mam nadzieje , ze juz niedługo dam rade jak co niektórzy 50 minut. Mniej więcej pół roku miałam problemy w odchudzaniem. Aaa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja mama kiedys sobie zwezala dzinsy wlasnie tylko w pasie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nikomu nie doradzam, ani nie odradzam, sama jestem w trakcie i mozecie, ci co nie byli , traktowac mnie jako królika doswiadczalnego Tak jak ja kiedys traktowałam swoją kolzenkę, która poddala sie zabiegowi, jest ona dla mnie namacalnym dowodem,ze laser dziala.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angels of Blood Strona Gwna -> Ogoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Nie moesz odpowiada w tematach
Moesz zmienia swoje posty
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin